Önkormányzati képviselőjelöltek bemutatkozása - Malmoktól a József Attiláig

2019. augusztus 30. 13:39 - GabiB

7-estől a 12-es egyéni választókerületig

Ferencvárosban 12 területi egyéni választókerület van. Megkértem a képviselőjelölteket, hogy írjanak magukról pár bemutatkozó sort és küldjenek fotót. Az ellenzéki képviselőjelöltektől megkaptam, a FIDESZ-KDNP jelöltjei sajnos nem küldtek. Ez a cikk a bemutatkozásokat tartalmazza az 7-estől a 12-es egyéni választókerületig, Malmoktól a József Attila lakótelepig. A másik 6 egyéni választókerület képviselőjelöltjeinek bemutatkozása ITT olvasható. 

A 12 egyéni választókerületet a képviselőjelöltek felsorolásával és térképpel itt találjátok. Korábbi írásainkban feldolgoztuk a 2018-as OGY választás, valamint a 2019-es EP választás kerületi eredményeit. Emellett írtunk az önkormányzati képviselők feladatairól, juttatásairól is.

Az alábbiakban a Momentum, DK, MSZP, Párbeszéd, LMP és a Jobbik által támogatott közös képviselőjelöltek bemutatkozása olvasható. 

szilagyi_zsolt1.jpg

7-es Malmok: Szilágyi Zsolt (Jobbik)

Nős vagyok, idén júliusban született meg első gyermekem. Már gyerekként elkezdtem kötődni a kerülethez, Ferencváros fiókcsapatában játszottam a László Kórház pályáján. Majd a Ferencvárosi Vasutas Sportkör futball játékosaként vonultam vissza 2019-ben. 2010-2014 között Kepli Lajos Országgyűlési képviselő (környezetvédelmi szakpolitikus) mellet dolgoztam a Parlamentben személyi asszisztensként.

2014 óta vagyok Ferencváros önkormányzati képviselője, az elmúlt 5 évben a Városfejlesztési, és a Vagyonnyilatkozat ellenőrzési bizottság tagjaként tevékenykedtem. Ötéves képviselői munkám alatt végig a kerületben élők érdekeit helyeztem előtérbe és ezen a későbbiekben sem szeretnék változtatni. A ciklus alatt sokan kerestek meg különböző problémákkal a kerület számos pontjáról, amelyeket nagy számban sikerült is orvosolni. Az októberi választások ajánlásgyűjtési szakaszában sokat beszélgettem a támogatóimmal és a felmerült problémákat már továbbítottam az illetékesek felé.

Amennyiben az őszi választáson megtisztelnek bizalmukkal, azt tudom ígérni, hogy mindig az Önök szolgálatában állok és az Önök érdekeit képviselem. Törekszem arra, hogy Ferencváros biztonságos, élhető, fejlődő és zöld legyen.

Elérhetőség: szilagyi.zsolt@jobbik.hu

takacs_mariusz1.jpg

8-as Zwack-City Home: Takács Máriusz (DK)

Magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanárként végeztem, jelenleg civil menedzserként, színészként, pályázati koordinátorként dolgozom, s időnként színikritikákat írok. Nős vagyok, nyolc éves lányommal és négy éves kisfiammal szívesen sétáltatjuk Mandarin kutyánkat a Kiserdőben.

Ferencváros közösségi kérdéseivel és problémáival 2006. óta foglalkozom. Sok száz bűnmegelőző, közösségépítő drámafoglalkozást tartottam középső-ferencvárosi általános iskolákban, a Molnárban és a Telepyben. Két saját műsort vezettem a 9.Tv-ben: a Messze-látót (ifjúsági-kulturális magazin), majd a Közös nevezőt (ifjúságpolitikai vitaműsor).

Önkormányzati képviselőként kiemelten fontosnak tartanám, hogy a helyi közösségek problémáinak megoldása ne akadjon el a hivatali bürokráciában – az önkormányzat megoldó, sőt, hatékony problémamegoldó szervezet legyen, a változások pedig célirányosan szolgálják a ferencvárosiak érdekeit. Véleményem szerint Középső-Ferencvárosnak olyan közéleti vezetőkre van szüksége, akik láthatóvá, megfoghatóvá teszik a változást.

Elérhetőség: mariusz.takacs@gmail.com

hammerne_trefan_andrea1.jpg

9-es Aszódi: Hammerné Trefán Andrea (DK)

Külkereskedelmi felsőfokú végzettség megszerzését követően éveken keresztül export-import üzletkötőként dolgoztam a Lignimpex külkereskedelmi nagyvállalatnál. A Zsigmond Király Főiskola művelődésszervezői szakát, ahol andragógiát tanultam, 2005-ben végeztem el. 2002-ben saját céget alapítottam, mely kezdetben rendezvény szervezéssel, később uniós önkormányzati pályázatokkal, például szociális városrehabilitációs projektekkel foglalkozott.

Ferencvároshoz több szálon is erősen kötődöm. Fiam egészen kiskorában a Fradiban kezdett focizni, így vele együtt én is igazi Fradi drukkerré váltam. Másrészt pedig Gegesy Ferenc polgármesterségének néhány évében cégemmel mi szerveztük a könyvnapokat, valamint a Bakáts téri fesztivált.

Szociális érzékeny ember vagyok, jelenleg is több idős, rászoruló embernek segítek társadalmi munkában. Ferencvárosi képviselőként elsősorban az egészségügyi, szociális bizottság munkájában szeretnék részt venni. Az eddig megszerzett tudásomat és tapasztalatomat szeretném hasznosítani a MÁV és Aszódi lakótelepeken, ahol március óta részt veszek a csatornázási probléma megoldásában. Véleményem szerint a világnézeti szabadság biztosítása, békés félelem nélküli légkör megteremtése mindannyiunk érdeke. Önkormányzati képviselőként részt akarok venni ennek kialakításában és megőrzésében. Ebben kérem a választóim segítségét!

 Elérhetőség: hammerandi13@gmail.com

10_vk_hidasi_gyula1.jpg

10-es József Attila – Ecseri: Hidasi Gyula (MSZP)

A lakótelepen élők számára nem kell bemutatkoznom, hiszen régóta ismerjük egymást. Sokunknak sok szép és maradandó élményünk van lakótelepünkről. 1982 óta lakom családommal az Üllői út mentén. 21 évet dolgoztam a kereskedelemben, 3 unokám van, hobbim a foci. Korábban magam is futballoztam, később az MLSZ játékvezetője voltam, ma pedig játékvezetői ellenőr vagyok.

1994 óta vagyok a 10-es választó körzet egyéni képviselője. Lakótelepünk kissé elszakad a belső területektől, földrajzilag is és életmódban is külön városrészt képez. Ezért indokoltnak tartom, hogy 2006-ban létrehoztuk a részönkormányzatot, amelynek korábbi elnökeként a helyi gondokban, fejlesztésekben eljárok. Ezek az évek bebizonyították, hogy a részönkormányzat nem elszakadást jelent a kerülettől, hanem erősíti a lokálpatriotizmust. Ha sétálunk a lakótelep utcáin, láthatjuk azokat az eredményeket, amikre büszkék lehetünk: a szép parkok, virágoskertek, felújított játszótér, a több száz környezetbarát parkolóhely, a lakóházak homlokzatának megfiatalodása mutatja, hogy egy lakótelep is lehet otthonos, emberléptékű.

Sajnos az utóbbi években a részönkormányzat már csak bizottsági szinten működik, nem kerülnek itt megtárgyalásra a lakótelepet érintő dolgok. Ki sem kérik az itteni képviselők véleményét a minket érintő változtatásokról. Fontosnak tartom a közvetlen kapcsolatot az itt élőkkel, ezért kerékpárommal naponta többször is körbekarikázok a telepen, gyűjtőm a problémákat, beszélgetek az emberekkel. Így az elmúlt években már jó néhány kerékpárt elhasználtam. Az önkormányzati munka és az unokáimmal való foglalkozás egyaránt sok örömöt jelent.

Elérhetőség: hidasi.gyula@ferencvaros.hu

csoti_zsombor1.jpg

11-es József Attila – közép: Csóti Zsombor (DK)

Munkaügyi és Társadalombiztosítási szakigazgatási szakon végeztem a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi karán. Húsz évig dolgoztam a Magyar Televízióban gyártásvezetőként. Jelenleg a Demokratikus Koalíció parlamenti képviselői csoportjánál dolgozom szakértőként. Két fiúgyermek boldog édesapja vagyok.

2018-ban Ara-Kovács Attila kampányát vezettem, azóta igyekszem aktívan jelen lenni a ferencvárosi ellenzéki politikai közéletben. Jelenleg a Demokratikus Koalíció Ferencvárosi szervezetét irányítom.

Önkormányzati képviselőként kiemelten fontosnak tartanám, hogy a József Attila lakótelepén élők napi problémáira gyors, valódi megoldásokat találjunk. Véleményem szerint a kaotikus parkolási helyzet felszámolása, a közbiztonság növelése és a kerület, a lakótelep tisztaságának megoldása is az új önkormányzat legfontosabb feladatai közé tartozik. A „Zöld Ferencváros” program keretében az energetikai korszerűsítések bővítésére, a megújuló energia mind szélesebb körben történő felhasználására fogok törekedni. A változás most kezdődik! Visszaadjuk Ferencvárost az itt élőknek!

Elérhetőség: csotizsombor.dk@gmail.com

jancso_andrea1.jpg

 12-es József Attila – Lobogó: Jancsó Andrea (Momentum)

1984-ben születtem Pásztón. Az ELTE Állam- és Jogtudományi Karán, majd az ELTE Társadalomtudományi Karának nemzetközi tanulmányok szakán folytattam tanulmányokat. 2004 óta élek Középső-Ferencvárosban, az ablakon kinézve követtem végig hogyan épül a SOTE új épülete a Thaly Kálmán utcában. 2014 óta vagyok önkormányzati képviselő. 2019-ben csatlakoztam a Momentum Mozgalomhoz.

Az elmúlt 5 évben elsősorban az önkormányzati ingatlan-vagyongazdálkodással, valamint szociális ügyekkel foglalkoztam. Munkámnak köszönhetően az önkormányzati ingatlanok elidegenítésének dokumentumai értékbecsléssel együtt nyilvánossá váltak a köz számára, jelen hatályos lakásrendelet szerint pedig a piaci alapú bérlakások eladása tilalmazott, tekintettel a nagy közfelháborodást kiváltó áron aluli értékesítésekre. Képviselői munkám egyik fontos állomása volt, amikor sikerült megteremteni a ferencvárosi LÉLEK Program hiányzó elemének, az ún. kivezető szakasznak a feltételeit. Ennek keretében a szociális munkások áldozatos munkájának is köszönhetően korábban hajléktalanként élő emberek lehetőséget kapnak a társadalomba való újbóli beilleszkedésre.

A József Attila lakótelep jelentős részét érintik a Határ út közlekedésfejlesztési tervei, ezzel együtt a Kiserdő sorsa. Véleményem szerint itt az ideje, hogy az önkormányzat a saját eszközeivel élve kiálljon a Kiserdő mellett, így szükség van arra, hogy helyi védelem alá helyezzük a területet. Az ehhez szükséges önkormányzati rendelet megalkotását elsőként fogom kezdeményezni a következő testületben.

Elérhetőség: jancso.andrea@ferencvaros.hu

--------------------------------------------------------------------------------------

A 11-es választókerületben, a József Attila lakótelep középső részén - jelen állás szerint - elindul a körzet jelenlegi képviselője Intzoglu István is. 

intzoglu_istvan1.jpg

11-es József Attila – közép: Intzoglu István

1963-ban születtem Ferencvárosban. Nős vagyok, két felnőtt gyermek édesapja. Közgazdászként végeztem a Kodolányi János főiskola Államháztartásos szakán. Tanulmányaim egy részét munkáim mellett, esti és levelező képzéseken végeztem el. Várospolitikusi pályafutásom a választópolgárok bizalma alapján 1998-tól datálódik. Egyéni mandátumot szerzett képviselőként elsősorban a József Attila-lakótelep Városrészi Önkormányzat munkájában vettem rész. Emellett viszont bizottsági tagként, bizottsági meghívottként aktív tagja voltam a képviselő testületnek.

Mint ahogy eddig is, úgy a jövőben is törekszem a kiváló munkakapcsolatra mind a kerület önkormányzati képviselőivel, a polgármesterrel, az önkormányzat különböző irodáival, és cégeivel, mert csak így lehet hatékonyan képviselni az itt lakók érdekeit.

Változatlanul a legfontosabb számomra a közvetlen, „interaktív” kapcsolat az itt lakókkal, aminek egyik fontos állomása a már hagyományosnak mondható EXTRA FOGADÓÓRA, ahol a közbiztonság, köztisztaság és a lakótelepet érintő kérdéseiket tehetik fel közvetlenül a terület felelőseinek az itt élők. Ezeknek köszönhető, hogy az elmúlt ciklusban sok olyan fejlesztés megvalósult, ami az itt élőknek nagyon fontos volt (pl. mini kresz-park, színes fák projekt, 281-es busz új megállója, új térfigyelő kamerák, stb.).

Elérhetőség: https://www.facebook.com/Intzoglu-Istvan-813114018765675/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kilencbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr5115030778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása